Retur & bytte

Alle returer må avtales på forhånd, og sendingen må merkes med returnummer. Returer uten påført returnummer risikerer å ikke bli behandlet. For raskest mulig behandling er det viktig at årsaken til returen oppgis på mest nøyaktig måte.Merk at vi tar ikke ansvar for varer som ikke kommer frem til oss. Vi foreslår derfor at du sender varene med “Norgespakke” hos Posten, slik at varene er forsikret ved skade eller tap.

 

Reklamasjoner

Alle reklamasjoner meldes først inn til oss på support@getvital.no . Vi ønsker at du beskriver feilen/mangelen på produktet, og send med bilde. Vi behandler saken på bakgrunn av den informasjonen du sender inn, og avtaler med deg hvordan reklamasjonen så løses. Kvittering må fremvises for at vi skal kunne behandle reklamasjonen. 


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.